[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 2., H, 09:14:03 CET

Balázs Bámer wrote:
> Szervusz HJózsi!

> (-: itt azért a KÖTELEZŐ szóval szembeni zsigeri gyűlöletet látom
> izzani. Most tekintsünk el a retorziótól és az olvasónaplótól:

De hát nem lehet eltekinteni! Léteztek, és agyonverték a pozitív
hozzáállás lehetőségét is!

> miket
> kellett akkor olvasni? Ha csupa Puskák és galambok, Távolban egy fehér
> vitorla illetve igazi termelési regények, akkor értem is. Most
> akárhogy is nézzük, KÖTELEZŐ volt és ma is az fizikát, matekot,
> kémiát, rajzot stb tanulni. Ha semmi sem kötelező, akkor mi lesz?

Nem ezeket kellett, hanem a szokásos nagyformátumú irodalmat, valszleg
ugyanazokat, mint ma. Ezért hoztam fel a fagyis példát, amit elvileg
szeretnek a gyerekek, de meg lehet velük úgy is etetni, hogy egy életre
megútálják.

> Nekem egy ilyen olvasmány sok érdekes, önfeledt órát jelentett a
> könyvvel a kezemben, és két vagy három magyarórát, amit nem szerettem
> ugyan, de lehetett alatta matekozni, assembly programot írni,
> amőbázni.

Akkor úgy tűnik, sokat változott a helyzet. A mi magyaróráink alatt
ráfagytál volna bármi ilyesmire.

> Nálunk demokrácia van: se fagyi, se tévé (-:

Igen, vannak ilyen családok is, hallottam róla. Nem gondoltam, hogy ti is
ilyenek vagytok. Most csak előnyei vannak, iskolás korban lesznek
hátrányai: nem tud olyasmikről, amikről mindenki tud az osztályban,
könnyen kiközösíthetik. De majd biztos jól oldjátok meg ezt is.

Kicsit elkanyarodtunk a témától, meg hát az egész már rég nem
építészkedés. :-)