[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Nov. 2., H, 09:26:34 CET

Szervusz HJózsi!

> De hát nem lehet eltekinteni! Léteztek, és agyonverték a pozitív hozzáállás
> lehetőségét is!

Létező szocializmus (-:

> Akkor úgy tűnik, sokat változott a helyzet. A mi magyaróráink alatt
> ráfagytál volna bármi ilyesmire.

Háát, azért vigyázni kellett.

> Igen, vannak ilyen családok is, hallottam róla. Nem gondoltam, hogy ti is
> ilyenek vagytok. Most csak előnyei vannak, iskolás korban lesznek hátrányai:
> nem tud olyasmikről, amikről mindenki tud az osztályban, könnyen

Később persze kell majd, nem akarom, hogy azt érezze, amit én 12 éves
koromban, amikor nem nézhettem a Shogunt. Pedig az kismiska volt a mai
tartalomhoz képest. Mondjuk sokkal nehezebb dolgunk lesz, mint a mi
szüleinknek volt, mert akkor messze nem volt ekkora kínálat és ennyi
szemét. Azért abban bízok, hogy lesz annyi esze, mint nekem volt
tizenpár évesen: akkor már volt Super Channel, Sat 1, RTL ilyesmi,
volt is rajta Transformers meg a sok Barátok közt szintű napi sorozat.
Ránézésre zsigerből megmondtam, hogy nincs értelme nézni (pedig
értettem), ez már a világításból és a karakterek viselkedéséből
lejött.

> Kicsit elkanyarodtunk a témától, meg hát az egész már rég nem építészkedés.

Megvárjuk, míg Gábor be nem vés egy figyelmeztetőt, mint annó magyarórán (-:

szia: Balázs