[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 2., H, 10:27:16 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.02. 08:09:17 +1h-kor írta:

> Elég fura képed van egy ilyen bazi nagy cégről, meg egyáltalán, ahogy
> lehetséges ilyesmi fejlesztése.

a kötelezőolvasmányos fagylaltos leírásod alapján megpróbálom majd én is leírni
az én élményemet  .... :-)

> Nekem nem sok ismeretem van arról, hogy ez a dátumváltás hogy történik, de
> mivel engedélyeztem az automata frissítést a netről, ami az idő

nekem 2003 előtt csak max. 56k-s modemem volt, meg éjszakai telefonálás,
és CDíróm sem, az automata frissítést is ki kellett hagynom

> beállítását illeti, simán el tudom képzelni, hogy nem az xp-be van
> beleprogramozva, hanem távolról jön az infó. Hogy aztán mik a tények,
> elmondják, akik értenek hozzá.
>
> Szerintem nem jársz valami jól ezzel a dologgal, hogy nem lépsz tovább.
> Nem kell feltétlen win, de mai valami kéne a gépre.

ragaszkodnom kellett a számlával is igazolható Microsoft verzióhoz, és ez
a win98 -as telepítőCD -vel  nálam kimerült, azon felül 2forintot sem akarok-tudok
BillGates csapatára áldozni ( az office "részeges gémkapocs" nekem 14ezer forintot
nem ért )

az elmúlt 18 évben "linux 0.1" (Minix) előtti időktől már több "nem Microsoft" rendszerrel
találkoztam, de a grafikus "linuxok" hardverileg ( legalább 1 nem támogatott hardver eszköz
miatt  ) már nem tudtak felmászni a gépemre.

és 5 évvel ezelőtt (a kaszás 2 suhintása óta) már ebbe (mármint XP-re 2forintot is
kellene áldoznom) pláne nem megyek bele.

ettől függetlenül XP alatt USB-s nyomtatóra is röhögve tudok a DOSos programomból
nyomtatni (számla grafikus ábrákkal, stb).