[Epitesz-barkacs] radiátor csobogás - termosztát beállítás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 2., H, 09:48:40 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kötelezőolvasmányos fagylaltos leírásod alapján megpróbálom majd én is
> leírni
> az én élményemet  .... :-)

Jó, ezt lehet, de egy ekkora lób... cég, mint az M$, nem úgy megy, hogy "a
haverok..." Én csak erre akartam utalni.

> nekem 2003 előtt csak max. 56k-s modemem volt, meg éjszakai telefonálás,
> és CDíróm sem, az automata frissítést is ki kellett hagynom

Jó, de most 2009 van. A win98-nak nem is tudom, hogy volt-e automata
frissítése. (Én a win95-ről tértem át az xp-re, annak szerintem nem volt.)

> ragaszkodnom kellett a számlával is igazolható Microsoft verzióhoz, és
> ez
> a win98 -as telepítőCD -vel  nálam kimerült, azon felül 2forintot sem
> akarok-tudok
> BillGates csapatára áldozni

Ez nemtom, hogy jön ide. Az xp frissítgetése ingyen van. A linuxoknál,
almánál... majd megmondja más, mi az ábra.

> és 5 évvel ezelőtt (a kaszás 2 suhintása óta) már ebbe (mármint XP-re
> 2forintot is
> kellene áldoznom) pláne nem megyek bele.

Ezek nem egymással összefüggő dolgok. Pont azért, mert az ember úgy érzi
netán, hogy bármikor jöhet újabb kaszás-suhintás, ami esetleg végleges,
érdemes lehet a hátralévő időt kényelmesebben, kellemesebben tölteni.
Számtech ügyben nekem az xp nagyon bevált. Ég és föld a win95-höz képest.

Ja, ég is föld: minap hallottam Juhász Árpádtól, hogy mi a különbség a
theológia és a geológia között: Ég és föld! :-)

> ettől függetlenül XP alatt USB-s nyomtatóra is röhögve tudok a DOSos
> programomból
> nyomtatni (számla grafikus ábrákkal, stb).

Nekem más okból volt szükségem win98-ra, ezért egy másik winyón az van. De
valami történhetett valamikor, egy jóideje képtelenség a gépet win98
módban elindítani. Egyelőre elvagyok nélküle. Az xp bevette az összes régi
programomat, amik közül van, amit még a win3.1-ből hoztam át. Kicsit
matatni kellett a kompatibilitás beállításainál, de érthető volt. Nekem az
xp szinte a seggemet nyalja ki. :-) Akárhogy is rühellik nemhogy sokan,
hanem állítólag az emberek zöme (mármint az M$-t), valszleg aligha
matatnék a számítógépen, ha nem lenne az, amit ők csináltak. Láttam pl
másokat, ahogy linuxoznak. Hááát, ahhoz akkor nagyon kellett érteni. Ma
már állítólag az is könnyen megy, laikusoknak is, de érzek valami nyomást
a dolog mögött. Ha nem lett volna sosem win, az az érzésem (ami akár
alaptalan is lehet), hogy ma is csak a kiváltságosok, akik tudnak
parancs-sorból nyomulni, kezelhetnének számítógépeket. :-) Kivéve persze a
mobiltelefonokat, és más kommersz cumókban lévő procikat. Azokban se matat
senki semmit, csak használja az előre megadott lehetőségeken belül. Mint
egy tv-t. Nem kell semmit tudni róla. Ellenben egy pc-re rátelepíthetek
ezt-azt... és van esélyem rá, hogy működik. Egy mobilban, egy autóban, egy
tv-ben... csak a hozzáértők tudnak érdemben bármit matatni a programok
(alkalmazások) táján.