[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2009. Nov. 2., H, 22:33:59 CET

Hali!

Nem!

A rajzon a poti szerűség Rl a terhelés. Azt akarja jelképezni, hogy rajta
konstans áram fog folyni, függetlenül az értékétől. Ennek a helyére megy az
akku.

A 18-as ábra jó neked. Úgy számolod ki, hogy C/10 legyen a törltőáram, és 14
órán át töltöd velel az akksit.
A 17-e sábra konstans feszültség!

Szabolcs