[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 2., H, 23:16:17 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.11.02. 22:31:47 +1h-kor írta:

> Sajnos nemérteni tied beszéd :)
>
> Ha arra gondoltál, hogy hogyan kap feszültségtöbbletet, hát úgy, hogy
> azt kapcsolod a bemenetére. Valamilyen tápot, ami kéznél van, pl. 12V, 24V.

a 18. rajzon csak a  Vxx van jelezve, és
csak az    Io = Vxx / R1 + Id  képlet van ott

és nem találom a   Vout = Vxx + .... képletet, ami a 19. ábrán van

tehát  a 18. ábra  áramgenerátor, de az általad említett 9V töltőfeszültség
( azaz a Vo ) hogy állítódik be, mert  ha Vxx = Vo , akkor a Vi akár 30Volt is lehetne,
és a 9Volt a 7805 esetén mitől, hogyan tartható kézben?

tehát a Vo=9Volthoz a Vi = 9Voltot akkor nekem kell kézben tartanom,
(mert a poti csak az áramot szabályozza)
vagy akár Vi=30Volt mellett önmagától állítódik be?