[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Nov. 2., H, 23:37:16 CET

Sziasztok!

Erről jut eszembe, hogy az izzólámpa élettartama a feszültség
csökkenésével elég gyorsan nő. Persze ez csak akkor használható ki, ha
nem számít, hogy a fényerő is nagyon gyorsan csökken.
Hagyományos karácsonyfa égősorom van, és minden évben több darab izzó
elszállt az ünnepek alatt. Nem is az ára, hanem a keresgélés volt a
kellemetlen ebben leginkább. Ezt megúntam és sorba kötöttem két sort.
Sokkal szolídabban világít, még szeretem is, mert éjszaka nem úszik
fényárban a fa, és már 12 éve nem kellett égőt cserélnem.

Üdv
pi