[Epitesz-barkacs] munkaasztal vilagitasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 3., K, 00:12:50 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.11.02. 23:37:16 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Erről jut eszembe, hogy az izzólámpa élettartama a feszültség
> csökkenésével elég gyorsan nő. Persze ez csak akkor használható ki, ha
> nem számít, hogy a fényerő is nagyon gyorsan csökken.
> Hagyományos karácsonyfa égősorom van, és minden évben több darab izzó
> elszállt az ünnepek alatt. Nem is az ára, hanem a keresgélés volt a
> kellemetlen ebben leginkább. Ezt megúntam és sorba kötöttem két sort.
> Sokkal szolídabban világít, még szeretem is, mert éjszaka nem úszik
> fényárban a fa, és már 12 éve nem kellett égőt cserélnem.

nagyon jó megoldás,

én hasonló módon egy 12voltos karácsonyfaégő egy 9Voltról
trafóról  éppen annyi fényt ad, hogy éjjel felébredve nem megy ki az álom
a szememből, de a wc-re menetben nem megyek neki semminek

egy 2x50=100 égős kínai karácsonyfaégőt szétbontottam 3darabos
fűzérrészre, ez így 12Voltról mehet, és ebből viszont akárhány darab 3-as
sorozatot el tudok járatni 12Voltról