[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 3., K, 09:56:26 CET

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2009.11.03. 08:40:17 +1h-kor írta:

> De egyébként szerintem jobban jársz, ha veszel egy sima kis töltőt, azzal
> nem kell szívni, meg barkácsolni.

köszi, vegyük úgy, hogy próbálok tanulni

vettem egy töltőt, amiben okos IC van, nem én barkácsoltam,
mégis szívok vele,
mert a
PowerBox A480  Van benne  egy mikroprocesszornak nevezett IC egy PJ3963CS,
ami egy Li-akkumlátor töltő IC, ennek ellenére NiMH töltésre alkalmasnak mondják
azt  csomagolták hozzá gyárilag

15 €. -ért vettem, nem a vaterán....
és  NiMH-ra alkalmas töltőként vettem,
4db NiMH akkut raktak gyárilag a csomagba és dobhatom ki a szemétbe?
mert a gyárilag belerakott IC erre nem alkalmas?
---------
a Rádiótechnika  2005. 6. számában
Az SBS Power Box A480 akkutöltő kapcsolási rajza  331

a Műegyetemi könyvtárban ezt a Rádiótechnika újságot ismerik?
mert akkor ki tudnám másoltatni ezt az 1 oldalt,

istenbizony nem barkácsolnék, ha nem lenne itthon
egy csomó ilyen vackom, amik nem arra valók, mint aminek
árusítják :-(   és  pl.  ez csak egy 15EUR-ért átvert ketyerém