[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 3., K, 10:31:25 CET

Azért áldoztam inkább rá a kb. 100Ft-ot, és az időmet (3 perc), hogy ez
a töltő legalább tudom, mit csinál.

Mágus, szerencséd hogy Hjózsi most nincs a közelben, kapnál tőle :)

Az áramgenerátor az nem feszültség generátor. Az addig tolja a feszt,
amíg beáll a kívánt áramerősség. De ha nem a műszeredre kapcsolod (miért
is tennéd) az akksitöltő kapcsolást, hanem az akkumulátorra, akkor neked
tök mindegy, hogy ott mennyi a feszültség, csak az érdekeljen, hogy az
akku megkapja a megadott óráig a megadott áramot.

Az a bajom a gyári töltőkkel, hogy az intelligensebbek általában nem
tudják a 9V-ost (itthon van 2 is), az olcsók, amik tudják, azok meg
számomra teljesen ismeretlen (és gyanús) metódussal töltenek.
Itthon a csecsemőmérleg és a kéziműszerem mennek 9V-ossal, 2-3 évente
egyszer kibírom ezt a maszek, nem intelligens töltögetést.

Gábor