[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 3., K, 11:08:10 CET

Acs Gabor wrote:

> [...]

Most már itt vagyok, és elképedve nézem, milyen rossz hírem van! :-)

Mágusnál az az ábra, hogy nem elektromos képzettségű, de bele szeretne
mászni ebbe a területbe néha. A töltőjéről már diskuráltunk itt elég
sokat, szerintem orvosolható a probléma, de valszleg elvesztette azokat az
emileket, ahol erről volt szó. Rémlik, hogy egyszerűen csak egy
ellenállást vagy fesz-osztót kéne megberhelni, hogy nem túl korán (túl
kicsi töltöttségnél) hagyja abba a NiMH-k töltését, de most kezdem látni,
hogy még a kéziműszerben sincs ellllem, szóval így nehéz bármit nemhogy
átalakítani, de még belemérni is. Új cumót csinálni még nehezebb, mert
ahhoz ezt-azt venni kéne, a pákát is be kell üzemelni...