[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Nov. 3., K, 18:34:05 CET

  Sziasztok!

 Dióhéjban itt a megoldásra váró problémám:

panel lakásban szeretnék éjszakánként az ablakokra
habszivacs ( Hungarocell, vagy ilyesmi ) lapokat tenni
, hogy legalább éjszakára ne legyen akkor a hőveszteség.
Vettem 50x100 cm méretű 3cm-es Austrotherm vagy milyen
habszivacsot. Viszont eléggé sérülékeny. Így magában
szerintem egy-két hét alatt szét fog mállani a sok
mozgatástól. Valahogyan masszívabbá kellene tenni. Plusz
valahogy össze kellene ragasztani őket, mert az ablakaim
ugye nem 50 x100 cm-esek, hanem inkáb 63 x 120 (? vagy mennyi )
méretűek.

  Első körben lakkozásra gondoltam. Kérdés, érdemes-e?
Más ötlet?

        Üdv.: Horváth Zsolt