[Epitesz-barkacs] 9V-os elempotlo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 3., K, 19:44:03 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát az árak mackósak, 2000Ft alatt nem is láttam

Lehet, már nem emléxem. Nézd meg ilyesmi helyeken, mint tesco és társai.
Nem kiakadni! Ilyen helyeken akkora a forgása az ilyesmiknek, hogy biztos
nem sóznak rád (mint ahogy rám az amúgy megbízható elektronikai bolt
kereskedője) a régi, ezer éve lepukkant szart. Pl CR2032 és hasonló
elemeket ezentúl kizárólag ott fogok venni. Régen spéci boltban vettem
1000Ft feletti áron olyat, ami azonnal szar volt, itt meg 150 mai
forintért olyat, ami teljesen jó.

> GP PB09 töltő + 2db NiMH 9V 170mAH    11 625 Ft

Nem kell töltövel foglalkozni, ha van 12V-od. Még az is lehet, hogy rajta
is felejtheted. A 9,6V-os ugye 8 cellából áll. Simán fel lehet nyomni a
NiHM feszét 1,4V-ra. Na most, ha van soros ellenállás, ez sosem fog igazán
előállni. Sőt, valszleg a 7 cellásat is ott lehet felejteni, ha a
lepukkant állapothoz állítod be az ellenállást a ráírt áramra.