[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 3., K, 18:48:36 CET

legtobb szerves oldoszer oldja, ragasztassal nagyon ovatosan.

feluleti vedelemre a legegyszerubb, ha betekered folpack-ba. nalunk a gyerekeknek ez a kajalashoz az ulesmagasito. meleg, tisztan tarthato, es tapad mint allat, nem csuszik le rola. plusz olcso, van kulon minden nagyszulonel is.

valahogy tobb retegbol kellene atfedesekkel osszehozni az ablak meretet, mondjuk egy tablat elvagsz 13 centis csikokra, es akkor ket tabla plusz ket 13-as csik az kiad egy 6cm vastag 63x100 tablat. a ket reteget is eltolod egymason, es igy tetszoleges hosszu 6cm vastag 63 szeles csikod lesz, amibol levaghatod a 120 centis darabokat.

a vagas is szopas, eles sniccerrel lehet probalkozni, de minden csupa tormelek lesz, asszony porszivoval alljon lesben.

masik irany, ha ket papir-karton koze teszed, akkor lehet toldani, a szendvics merev lesz, es az eleket kell vedeni csak.
ragasztani talan tapetaragaszto, vagy a feher faragaszto, vagy purhab ha le tudod preselni. palmatex tuti nem jo.

vajk