[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 3., K, 21:22:09 CET

vajk fekete wrote:
> legtobb szerves oldoszer oldja, ragasztassal nagyon ovatosan.

Ja tényleg, erre egy ötlet, ha már megvan a két tábla:

Csináltam egy festékes flakonból olyat, hogy fel tudom tölteni tiszta
nitrohígítóval. Ha ebből ráfújok egy hungarocell táblára, tehát nem
leöntöm vele, vagy bekenem ecsettel, hanem permetet fújok rá, akkor egy
darabig ragacsos lesz anélkül, hogy összemenne a felület. Tehát valszleg
így össze lehetne jól előkészített módon ragasztani kettőt élében, hogy
lefújni nitroval, és gyorsan összeszorítani őket úgy, hogy egyből
stimmeljen, nincs mód csúsztatgatásra.

> feluleti vedelemre a legegyszerubb, ha betekered folpack-ba.

Nem jó, mert megeszi a napfény. Persze, ha meg fényátnemeresztő réteg
kerül rá, olyan vaksötét lesz a szobában, hogy az ember a saját farkát se
találja. :-)

> masik irany, ha ket papir-karton koze teszed, akkor lehet toldani, a
> szendvics merev
> lesz, es az eleket kell vedeni csak.

Ez már frankó ötlet.