[Epitesz-barkacs] Habszivacs masszivabbá tétele

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 4., Sze, 09:58:26 CET

Horvath Zsolt wrote:

>     Ja, azt el is felejtettem az előbb: vettem nagyon vékony kétoldalas
> ragasztót
> ugyanabban a barkács áruházban. Ha elég hosszan összeragasztom őket,
> szerintem
> nem lesz gond...

Bízzunk benne. Azért érzed, hogy az nem az a szilárdság, amit maga a tábla
anyaga képvisel!

Szóval azért pár ilyen merevítő huzalt beleszurkálnék az éleibe - ha
persze az 5 centiset vetted, nem a 2 centiset. Az utóbbi élénél foga való
összehozása elég ciki feladat, azt csak a kétoldalt kemény papírral vagy
hasonlóval való szendvicses módival lehetne összehozni megbízhatóra.