[Epitesz-barkacs] paratartalom meres

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 5., Cs, 12:41:36 CET

termeszetesen boltban atvetellel kertem, nem fogok 20-30% felarat fizetni azert hogy kihozzak.

ez egy kocsog trukk. ha a megrendeles resze lenne a cim, akkor a megrendelessel egyutt menne a sullyesztobe. de igy van naluk egy megszuntethetetlen accountom, vilag vegeig taroljak a cimemet, es pl kuldozgetik a reklamujsagjukat.

vajk