[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 6., P, 08:32:45 CET

pl. segíthetek-e egyáltalán egy listatagnak, aki pl. egy
hőszigetelést rakna fel a homlokzatán?
( tehát nem vagyok rokona, és nála munkaruhában
látnak a környékbeliek, és éppen egy dübelnek fúrok lukat,
amikor megjelenik nála egy munkaügyi főfelügyelő? )

tehát így, ebben a formában talán fel szabad tenni a kérdést?

Re: epites kezdese elott apeh...