[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 6., P, 11:46:57 CET

vajk fekete írta:
> az az osszeg durva. nem volt rajtad veletlenul oltony?

Nem, egy mackonadrag volt rajtam meg egy rovidujju, de maga a kornyek...
Budaors kertvaros :-)

> nekem eddig az volt a tapasztalat, hogy akit ajanlott nem volt tul draga
> sem, es tuti szabalyos.

Oke, en sem ellenkeztem, jojjon a haver, csinalja meg, es akkor kuss
van, egy szava sem lehet a haver melojara, meg ha szar is. De
ennyiert... veszek a vateran kemenyajtot es este beepitem, ezt meg
elhajtom a retekbe, de akkor meg az elo faba is bele fog kotni ez a
barom kemenysepro. Aki mellesleg amikor itt volt olyan budos kocsmaszagu
volt, hogy en berugtam tole, es mindig kapaszkodott valamibe :-)