[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 6., P, 12:17:42 CET

Múltkor írtam az esetemet. Megkértem, hogy vegye le a cipőjét
ellenőrzéskor a kéményseprő, erre mindenbe belekötött, amibe csak
tudott. Ilyen volt a kéményajtó is, ami nálam aluból volt, azt mondták,
hogy rozsdamentes acél kell. Megvettem a Platformban, 4.500 körül volt
az ára. Beragasztottam szilóval, kihívtam a céget ellenőrzésre,
átvették, kész. Szerintem ez így sokkal szarabb megoldás, mint amikor az
alu ajtó egy teljesen zárt egység volt az alu béléscsővel, most csak a
kéményfalra fel van szilózva, de azt mondták, hogy így kell csinálni (a
szilózást a kirendeltségvezető mondta!), parancsot meg ugye nem szabad
megb....

Nyugodtan szereld be magad, azt majd eldöntöd, hogy a 25e pénz megéri-e,
hogy fél órát Te vésed a kéményt és nem a droid.
Én a Metroban vettem pár éve egy pneumatikus vésőgépet valami 5 ezerért
(Budget), azzal két hete negyed óra alatt megcsináltam a kéménybekötést
120-as füstcsővel. Igaz, pár órát zúgott a fejem utána :)

Gábor