[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 6., P, 12:22:42 CET

Hofferek Attila wrote:
> Most költöztünk ide, a kénényseprő hiéna egyből megjelent, hogy kéményt
> ellenőrizzen. Megállapította, hogy sem a padláson, sem lent nincs
> 6-ért hozza a koracél tisztítónyílást. Huszonötért én is úgy beépítem,
> hogy megszólal. Utána a kéményseprő mit néz, mit kérhet? Gondolom
> megnézi, hogy van-e nyílás, az szakszerűen van-e kialakítva. Kérhet
> utána valami szerelői igazolást, vagy akármit?

Ha tényleg magad is meg tudnád csinálni, én ezt javaslom:

Megcsinálod, méghozzá olyanra, hogy kicsit réginek tűnjön.
Utána bejelented, hogy tévedtek, mégis megvannak a szükséges
tisztítónyílások, csak nem találták meg valamiért, el volt vakolva....
(Kicsit mélyebbre építed, és úgy csinálod meg, mintha le lenne verve róla
a vakolat.)

Ezután benyalhatnak. Neked fogalmad se volt róla, hogy ott van, ez már az
előző tulaj által készülhetett, te már így vetted... kapják be. :-)

Aztán persze lehet, hogy belekötnek, hogy "nem szabályos...". Persze azt
meg kell indokolni, és ha jól csinálod meg, mert láttál már ilyet, akkor
nem könnyű belekötni. Kérdés, hogy megéri-e a matatást, a huzakodást. Majd
eldöntöd.