[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Nov. 6., P, 12:35:57 CET

jhidvegi írta:

> Ha tényleg magad is meg tudnád csinálni, én ezt javaslom:
>
> Megcsinálod, méghozzá olyanra, hogy kicsit réginek tűnjön.
> Utána bejelented, hogy tévedtek, mégis megvannak a szükséges
> tisztítónyílások, csak nem találták meg valamiért, el volt vakolva....
> (Kicsit mélyebbre építed, és úgy csinálod meg, mintha le lenne verve
> róla a vakolat.)
>
> Ezután benyalhatnak. Neked fogalmad se volt róla, hogy ott van, ez már
> az előző tulaj által készülhetett, te már így vetted... kapják be. :-)
>
> Aztán persze lehet, hogy belekötnek, hogy "nem szabályos...". Persze azt
> [...]

Az a baj, hogy fent a padlason nincs vakolva a kemeny. Ott nem tudom
osszevakolatozni, mintha regi lenne. Mondjuk oda beepitek egy betonbol
keszultet, ott a kemenysepro nem is volt font csak a haverja, nem is
birt volna felmenni, annyira nemszomjas volt. Asszem le fogom kakkintani
az egeszet, beepitem magam, elhajtom a kemenyseprot meg a haverjat is,
es mindenki mehet amerre lat. Mit tud csinalni a kemenysepro, megbuntet?