[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 6., P, 12:13:08 CET

Hofferek Attila wrote:

> Na erre speciel megoldás lenne a kötelező chipbeültetés. A rendőr
> lescanneli, kiírja neki a gazdi adatait, és már viszi is haza a kóbor
> kutyát. Az intézkedés áráról szóló csekkel együtt.

Ezt én is támogatnám. Előbb-utóbb meg is lesz oldva, sőt, valszleg az is,
hogy a veszettül ugatós kutyák meg lesznek picit műtve, hogy ne tudjanak
annyira ordítani.

(Van egy kutya a sétautamon, amelyik olyan nevetségesen ugat, hogy már-már
megsajnálom néha. Nem tudom, hogy műtött-e, vagy valami más miatt
nyekkentek ki a hangszálai, de alig jön ki hang a torkán, pedig nagyon
akar ugatni.)