[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Nov. 6., P, 11:20:54 CET

off ez itt nagyon.

egyszeruen arrol van szo, hogy a torvenyek nem 100.0% pontosak. csak amig az ellenorzes 40%-os, addig ez nem tunik fel. ahogy a technika fejlodese, politikai szandek meg egyebek egyre teljeskorubb ellenorzest tesznek lehetove, egyre inkabb kibukik, hogy a torvenyek mennyire nevetsegesek.

 - a kutyasetaltatasos szabalyok nem ternek ki arra hogy hogyan dol el hogy ki e a kutya, de nem is foglalkozik a kozteres ilyennel, eletben nem hallottam rola hogy kosar nelkul bekesen setalo kutyaert valaki basztattak volna. majd ha mar erre is raer a kozteres, akkor lesz gond rendesen.
 - az emberek 98%-a nincs tisztaban a kp ajandekozas illetek es egyeb vonatkozasaival. ha az apeh raszall hogy honnan  volt a 19 eves diaknak evi 300000-e tandijra, akkor majd kiderul hogy ezen a torvenyen is kellene finomitani.

ezrevel sorolhatnam a peldakat. a precizebb ellenorzesnek csak precizebb szabalyokkal egyutt van ertelme.

vajk