[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Nov. 6., P, 19:49:23 CET

Sziasztok!

Én persze a tantörténetet csak azért írtam meg, hogy ez az egész
kéményseprősdi egy valóságos probléma alkalmatlan eszközzel történő
megoldási kísérlete. A valóságos probléma az, hogy legtöbbször emberi
hanyagságból vagy butaságból minden fűtési szezonban sokan meghalnak
CO mérgezésben. Ezért kellene betartani bizonyos ésszerű szabályokat.
Csak a szabályok esetenként nem ésszerűek, a betartatásukra tartott
"szakemberek" meg csupán kaszálni akarnak.

Üdv
pi