[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 6., P, 20:09:37 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.11.06. 19:33:25 +1h-kor írta:

> Ja, azt nekem is belengette a szaki, hogy ha sokáig tüzeltek fenyővel,
> meg összevágott bútorral, akkor egy üveg keménységű réteg alakul ki a
> kéményben, és azt nem lehet a kefével kitakarítani, hanem egy speciális
> fúrót kell a tetőn felállítani, amivel lefúrják a kémény belsejéről ezt
> a szutykot. Hittem is meg nem is, mint annak idején az amerikai
> filmekben szereplő kétajtós háztartási hűtőket, amilyenek nálunk a
> hentesnek sem voltak még :-)

nekik kötelességük lenne a kiégetés is

az a gond, hogy a kéménybe nem tudsz benézni (nincs rajta a koromzsákajtó)
-->> azt mondanak neked, amit akarnak -->>
-->> úgy verhetnek át, ahogy akarnak

Lakó- és közösségi épületek kéményeinek füstnyomás-próbája, kiégetés: 1.587
Ft/kémény
www.vagyoczkibt.hu/page3.html
----------------
[PDF] Fonyód Város Önkormányzat 7/2004. (III. 31.) rendelete a kötelező ...
Fájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - Gyorsnézet
b) a kémény kiégetése alkalmával a helyszínen, illetve magastetős épület
esetén a padlástérben legalább 10 liter vízről való gondoskodás, ...
fonyod.kozadat.info/.../49-kemenysepres-helyi-szabalyai.html
-------------

Kéményseprő és tüzeléstechnikai karbantartó
2009. július 30., csütörtök

I.
A MESTERVIZSGÁRA JELENTKEZÉS FELTÉTELEI

A vizsgatételek
- szakmai-  és munkavédelmi ismeretek,
- anyag- és gyártásismeret,
- vállalkozási ismeretek (gazdasági és jogi)
- pedagógiai ismeretek  ???????????????
tételrészekből épülnek fel.

ilyen vizsgatételnek megfelel a részeg FÜSTFARAGÓ???? :-)

7.    a)         A kémények kiégetése
                   - a kéménykiégetés személyi feltételei,
                   - a kéménykiégetés szükségessége,
                   - a kiégethető és nem kiégethető kémények,
                   - tevékenység a kémény kiégetése előtt, közben és után.