[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 6., P, 20:20:55 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az a gond, hogy a kéménybe nem tudsz benézni (nincs rajta a
> koromzsákajtó)
> -->> azt mondanak neked, amit akarnak -->>
> -->> úgy verhetnek át, ahogy akarnak

Na azért ez már nem így van. Egyszer módom volt ott lenni egy felújítás
utáni kéményellenőrzésen. Felment az egyik, és leküldött egy kamerát,
aminek a képét lent, a lakásban lévő monitoron a tulaj is láthatta (meg én
is, mivel ott voltam).

Jól látszott, hogy az alu gégecsőszerűséget egy helyen a kőnyűvesek
benyomták, és úgy is hagyták, de nem volt olyan vészes, hogy emiatt ne
vették volna át, bár vacilláltak.

Szóval ezzel a technikával bárki láthatja, mi az ábra a kéményben.