[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 02:19:08 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> Kocsis Attila a Magyarországi Kéményseprők Országos Ipartestületének
> elnöke
> mondta:
>
> Számos forgalmazó a készülékeihez égéstermék-elvezető rendszert is
> ajánl.
> Ebben az esetben nem nekünk kell megegyeznünk valakivel, hanem a
> készülékminősítőnek az ÉMI-vel. Nekünk, kéményseprőknek csak az a
> dolgunk, hogy időszakosan a füstgázt ellenőrizzük és az
> égéstermék-elvezetőt
> leírta már valamelyik hatóság azt, hogy XX gyártó YYYY típusjelű
> [...]

Szerintem nem is fogsz soha. Asszem ezt nem itt és mi fogjuk megoldani.

Nem lenne semmi baj, ha mindig a készülék és az alkalmazott rendszer
színvonalának megfelelő emberke jönne ki, de képzelj el egy ilyen
ventillátoros, koax csöves ketyerét, amihez felmegy a részeg fazon, miután
a falon kívül vezetett akárminek nekitámaszt valami létrát (ezzel rögtön
tönkre is teszi), és esetleg valami golyót is bele akar küldeni... :-)