[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 02:25:01 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> alatta van leírva, hogy hetente ellenőrizték a kéményeket!

Azért nem csoda, amik akkor voltak! Fakémény, eszem megáll! :-)

> ehhez képest 200 évvel később az évente 1 alkalmat sem
> nagyon tűrjük :-)

Valszleg eléggé eltolódott a színvonal-arány. Amit Gábor is írt, hogy
"vegye le a cipőjét"..., képesek lennének, ha úgy adódik, még a vetett
ágyra is ráállni fekete gönccel. Na meg telecigarettázni a lakást stb. El
tudom képzelni, hogy utánuk még egy öntödében is takarítani kéne. :-)