[Epitesz-barkacs] kémény tisztítónyílás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 11:16:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.07. 08:32:43 +1h-kor írta:

> Ha téglából van a kémény rakva, simán malter..., akkor szerintem ugyanúgy
> ki tud szivárogni a CO, mint ezen a betonon át. Ha persze valami cső van
> benne, főleg, ha zárt, egybe lévő koracél cső, és azzal valami szerves
> egységben van a koracél tisztítónyílás ajtaja is, tehát tömítve van, akkor
> már jobban értem a dörgést. De így, hogy már többen leírták, hogy
> "kivésem...", oszt jóvan, hááát, nekem fura. Mármint a koracélhoz való
> ragaszkodás. Főleg, hogy az akár tök forró is lehet. Gyerek rátenyerel,
> ott lesz a nyoma - a kezén.

minden az "érdekérvényesítő" képességen múlik, az EU csatlakozás
előtt még lehetett téglából betonajtóval

ma már ÉMI-hiányra hivatkozva nem lehet sima tégla, nem lehet
beton koromajtó, nem lehet vályogházat vályogtéglából,
(mert a vályogtéglát a cigány is, meg a paraszt is tudott "vetni")
("energiatakarékos házak építésére alkalmas magyar ősi vályogvető ráma") mert
a kalákában történő építkezés járulékmentes azaz feketemunka, a téglagyár a
szarját nem tudná kinek eladni

ennyi..... :-(