[Epitesz-barkacs] télikert

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 14:33:50 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.11.07. 14:05:09 +1h-kor írta:

> Szerintem se, de nehéz terep egy ilyen csupaüveg télikert. Nem
> úszható meg az árnyékolása sem, mert ha kicsit is kisüt a nap,
> pillanatok alatt erős trópussá válik. Ha meg nem süt, muszály fűteni.

a kérdező be akarja tartani a törvényt? igen :-)
a főépületen szeretné? szerintem igen
szeretné kielégíteni a hatóság elvárásait? igen

ennek alapján a 7 rétegű üveg került szóba

ennek alapján akkora összeget saccoltam, amit
nagyon kevesen tudnának kielégíteni

erre jöttem az én ötletemmel, mert szerintem
ez így sokkal olcsóbb lenne, vagy legalábbis
nagyságrendekkel kisebb...