[Epitesz-barkacs] télikert

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 15:09:42 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> bocsi, hőveszteségszámítás kötelező az engedélyköteleseknél.
>
> a hőveszteségszámítás miatt nem lehetne (ill. nagyon nehéz lenne)
> megfelelni a törvénynek a kérdés szerinti üvegház esetén.

Nyilván nem lakni akar benne! Szóval én nem hinném, hogy foglalkoznának
vele. Másrészt itt minden máshogy van. Jelentős a napfény által bejutott
hő, ami bent is reked, szóval nem valószínű, hogy ugyanahhoz az
átlaghőmérséklethez ugyanolyan hőátbocsátási tényezőre van szükség.

> tehát ha nekem kellene méreteznem, számítanom a hővesztést,
> hogy megfeleljen-e a törvénynek, akkor én inkább
> összesűrítenék 1m2-ről fényt 1/2 tenyérnyire, és akkor

Na de annak miféle feelingje van, mint télikert?