[Epitesz-barkacs] télikert

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Nov. 7., Szo, 14:28:11 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 7 Nov 2009  14:23 levelében:
> a h~Nveszteségszámítás miatt nem lehetne (ill. nagyon nehéz lenne)
> megfelelni a törvénynek a kérdés szerinti üvegház esetén.
Szerinted egy üvegszerkezettől bárki is elvárja, a falszerkezettel
egyenértékű hőszigetelést?
Biztos vagyok benne, hogy ez nem ilyen módon működik. Szerintem a
teljes épületre kell hőveszteséget számolni, abból lehet fajlagosat
területre vagy légköbméterre számolni.
Így ha csinálsz egy átlagosan üvegezett télikertet, az épület többi
részét normálisan hőszigetelve be tudod tartani a szabványokat.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu