[Epitesz-barkacs] télikert

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 14:23:07 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.07. 14:02:32 +1h-kor írta:

> Nekem az a gyanúm, hogy nem ez volt a kérdésben a szempont.

bocsi, hőveszteségszámítás kötelező az engedélyköteleseknél.

a hőveszteségszámítás miatt nem lehetne (ill. nagyon nehéz lenne)
megfelelni a törvénynek a kérdés szerinti üvegház esetén.

tehát ha nekem kellene méreteznem, számítanom a hővesztést,
hogy megfeleljen-e a törvénynek, akkor én inkább
összesűrítenék 1m2-ről fényt 1/2 tenyérnyire, és akkor
röhögve megfelelnék a törvénynek (mert 20m2 helyett
csak 20 x 80cm2 lenne a 20 fényluknál a hővesztésem )

tehát itt nem 10MW gyűlölet füstöl belőlem :-) , hanem
mélységesen "átéreztem a törvényalkotó nemes eszméjét".