[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 21:05:40 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.11.07. 19:56:42 +1h-kor írta:

> egy kicsit vesézzük már ki ezt a témát jobban, mert engem mostmár  9 éve
> izgat a dolog.
>
> történt még 2000-ben, hogy megy az építkezés.
>
> egyszercsak megáll a ház előtt egy lada és mindenféle rendőr kinézetű
> emberke kerül elő.
>
> ők azért jöttek mert láttak egy építkezést és fekete munkásokat keresnek.
>
> engem mint tulajdonost és építtetőt is leigazoltattak a saját ingatlanomon.

gondolom akkor nem volt kerítésed, amin éppen csukott lenne a
kapud? vagy volt egy kapud, ami nyitva volt?
(a kapudat azért pl. (szerintem) nem rúghatják be)

> namost abban a pillanatban ezt én nem fogtam fel így, de ha most történne
> ilyen úgy kivágnám őket, hogy a lábuk sem érné a földet, illetve be sem
> engedném.
>
> és max. ha házkutatási parancsot hoznak akkor esetleg ha itt vagyok
> bejöhetnek.
> szóval hogy is van ez ?

akkor még egy kicsit "finomabb" lehetett, ma már állítólag:
"Munkaügyi razziák: helikopteres felderítők és kommandósok is akcióban ... "

-----------
valami ilyen formán illene nekik elkezdeni:

"Munkatársaink minden esetben az alább látható kézi adatrögzítő készülékkel
dolgoznak, valamint arcképes igazolvánnyal igazolják magukat. ..."

vagy

2. helyszínen igazolják magukat az ellenőrzés kezdetekor (pl.feketemunka). 3.
utána igazolják magukat (pl. próbavásárlás). szabály: - csak munkanapokon 8-20
www.freeweb.hu/p70merlegkepes/16B.doc

vagy

Új szolgálati igazolványok az APEH-nál! Képpel! - Pénzcentrum.hu... ezért
előfordulhat, hogy az ellenőrzést végző revizorpárosok egy ideig eltérő (nem
ugyanolyan) formátumú szolgálati dokumentummal igazolják magukat. ...
www.penzcentrum.hu/.../uj_szolgalati_igazolvanyok_az_apeh-nal_keppel

vagy

Álellenőrök faggatták a betegeket - Weborvos.hu... hogy a hatóság ellenőrei
minden esetben - megbízólevelük bemutatásával vagy fényképes igazolványuk
felmutatásával - igazolják magukat. ...
www.weborvos.hu/lapszemle/.../144310/ -

> hol az a törvény ami kimondja, hogy csak úgy bejöhetnek az én ingatlanomra

fejből sem tudnám törvény, paragrafus, bekezdés formában,
nekem is rá kellene keresnem a neten...

> és az itt lévő embereket leigazoltathatják ?
> vagy megkérdezhetik tőle, hogy miért van a kezébe mondjuk egy lapát ?

valahogy úgy hallottam, hogy a sok hamis igazolványos álellenőrök miatt
még  azon sem sértődhetnek meg, ha az általuk mutatott igazolvány sorszámát
telefonon le is ellenőrizheted, mielőtt beengeded őket.

viszont ha hitelt érdemlően igazolják önmagukat, utána érdemes lesz
beengedni őket :-(

ha a "rendőrnek látszó" vagy "hatóságnak látszó" nem így jár el, akkor
levélben jelezheted utána a "nemtetszésedet".

> hol van ilyenkor a magánterület védelme ?

mint az autónál, "jár neki, de nem biztos, hogy meg is adják neki"