[Epitesz-barkacs] mint a nezoteren

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 7., Szo, 21:27:16 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.11.07. 20:20:13 +1h-kor írta:

> Izzó esetén simán triakkal fázisszögre vezérelve. Vannak ilyen
> fényerőszabályzós kapcsolók is, tekerő van a billentyű helyén.

köszi,
és a tekerőt is lehet automatizálni?

valami olyan ketyerére gondoltam, amit egy időkapcsolóval
is vezérelve a kikapcsolás után nem azonnal kapcsolja ki
a fényt, hanem "elindít" egy kb 20-30 perces "homályosítási"
procedúrát

( szóval egy állattartási dologhoz, hogy bizonyos állatoknál a hirtelen
fénykikapcsolás "félelmet kelt", ezt lehet kivédeni )