[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Nov. 7., Szo, 21:55:21 CET

Sziasztok!

Nehéz kérdés, mert persze mindannyian felháborodunk, ha pl. egy nagy
cég a munkatársai többségét mindenféle csellel adómentesen fizeti ki,
de ha a meglévő szabályokat személy szerint ránk is alkalmazzák, akkor
felébred az öntudatunk.

Melyikünk kéri el pl. a virágosnál, a zöldségesnél, akárhol, legalább
a nyugtát, ha azt nem adják önként? (Kivéve, aki mindent a céges
számlájára vásárol). Ha eljön hozzánk a "mester", melyikünk erősködik,
hogy persze számlát kér, még ha drágább is (kivéve, ha valahol be KELL
mutatnunk a számlát, vagy legalábbis többet térítenek belőle vissza,
mint a növekmény)?

Gyakran eszembe jut egy szaki, aki izzó gyűlölettel beszélt a volt
főnökeiről, akik halálra lopták magukat a szolgáltató cégnél, majd
kicsit később eldicsekedte, hogy amikor átment maszekba, 10+ évre való
induló alkatrész készlete volt. Azt is eldicsekedte, honnan.

Üdv
pi