[Epitesz-barkacs] turbókémény-tetősíkablak

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Nov. 8., V, 08:07:37 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 8 Nov 2009  7:58 levelében:
> [...]
Nem írtad, hogy a biztonsági távolság érdekel vagy a tisztíthatóság,
elérhetőség.

> szerintem a turbókémény és a tetŃsíkablak között a lehetŃ legtávolabb
> kellene
Sokkal fontosabb, hogy magasabban legyen, a meleg füstgázok ugyanis
felfelé igyekeznek.
Biztos létezik szabvány, tervezési előírás, ezt szakmabeli tudná
megmondani (kéményseprő megpróbálhatja űberelni).

> a tet~Nkibúvó esetén meg a tet~Njárda segítségével akármekkora
> távolság is áthidalható lenne
A kéményseprő járdát akkor is előírják, ha a tetőkibúvót úgy
helyezted el, hogy a padlón állva, deréktól fölfele kilógva el lehet
érni. Most ez a kedvenc gumicsontjaik egyike.
Nekem is előírták a kondenzációs kivezetéséhez. Komoly artista
mutatványokkal feltettük, de a macskát se ereszteném ki rá. Az utcán
állva lefényképezte és rendben is voltunk.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu