[Epitesz-barkacs] turbókémény-tetősíkablak

Robi fintarob at gmail.com
2009. Nov. 8., V, 08:37:14 CET

Sziasztok!

Biztonsági távolságról, a tetőablak beépítésből kifolyólag.
A gáztervező elhúzta a rajzon a turbókéményes gázkazánt az épület belseje
felé, és a fürdő ablakot  a szarufaközben hosszirányban lefelétolta , a WC
ablakát viszont nem, ami előtte is közelebb volt, mint a fürdő ablak.

Tisztítónyílás??? Tegnap láttam a rajzon, hogy 2 is van berajzolva, annak
ellenére, hogy a gázkazán kéménycsőkivezetése és a tető sikja közt van talán
fél méter. Nem is gondoltam, hogy a tetőn kívül is szükséges tisztítőnyílás
azon a fél méteren.

A min. 40cm-es turbókéménymagasságot legalább 80cm-esre csinálnám, ezzel is
nőne a tetőablakok és a kémény végének távolsága.

Nekem nem írtak elő a kéményseprők a turbókéménnyel kapcsolatosan semmit,
ill. az Ctrl+C Crtl+V szöveg.

A tetőkibúvót kizárólag a felső padlásrész szellőztetésére használnám, a
terven egyébként nincs is, csak utólag merült fel bennem, hogy az azért
kéne.

R.