[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 8., V, 12:28:42 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.08. 11:24:46 +1h-kor írta:

> Gondolj a családi házakban űzött, illegális húsfeldolgozókra, vagy akár a
> kábszer növények termesztésére. Még nem hallottam olyat, hogy valaki ilyen
> helyen hatékonyan tudott volna védekezni a bemenni akaró hatóság ellen.
> Hogy még szélsőségesebb példát mondjak: bármilyen, még nem bizonyított
> bűncselekményekkel vádolt személyeket akár kommandós módszerekkel is
> elfognak magánlakásokban, tehát szó sincs róla, hogy a kommandósok
> házkutatási parancsokat mutogatnának. Teljesen ártatlanokkal is
> megtörténik néha.

[PDF] MIT TEHET A TÖRVÉNY ÔRE?Fájlformátum: PDF/Adobe Acrobat - HTML-változat
Ezt csak valamilyen bunüldözési okból teheti meg (például buncselekmény
gyanúja merül fel, és értesí- tené egy buntársát), ez azonban egy egyszeru ...
helsinki.hu/dokumentum/Mit_tehet_a_torveny_ore.pdf

ezt érdemes megnézni