[Epitesz-barkacs] segithetek-e egy listatagnak?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 8., V, 15:12:44 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> gyanúja merül fel, és értesí- tené egy buntársát), ez azonban egy
> egyszeru ...
> helsinki.hu/dokumentum/Mit_tehet_a_torveny_ore.pdf
>
> ezt érdemes megnézni

Engem ugyan nem érdekel. Ártatlanok úgy kerülnek képbe, hogy vagy ott
vannak véletlenül a keresett személyek közelében, vagy a hatóság elvéti a
címet, és tök ártatlanokat rángat ki, és fektet meg a sárban - aztán
ezerrel kérnek elnézést.

Olyan kicsi az esélye, hogy én nem foglalkozom vele. Ha velem történik,
egy dologra fogok csak figyelni: ne törjék el a protkós karomat, mert
onnantól nyomorék leszek.