[Epitesz-barkacs] turbókémény-tetősíkablak

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Nov. 8., V, 13:06:14 CET

Nálam kb. 1m van a turbókémény és a tetőablak között, ráadásul a kémény
alacsonyabban van, mint az ablak. De még eddig nem láttam a füstöt erre
jönni. Nekem az építész mondta, hogy így jó lesz, ne aggódjak. Azért ha
belegondolsz, a városban több százezer olyan parapetkémény van, amit
ablak alá szereltek. Télen, amikor fűtünk, úgyis zárva van az ablak. Más
kérdés, ha majd felrakom az indirekt tárolót, nyáron is fog menni a kazán.

Gábor