[Epitesz-barkacs] kvarccso elotete

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 8., V, 22:48:53 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.08. 15:22:04 +1h-kor írta:

> Egybe vagy darabokban?

> Azzal is, max nem lesz valami erős fényű. Akár 2-300W-al is lehet.
> Tapasztalat: nekem egy 400W-os van itt felrakva. Eredeti kiépítésben 3
> paralell 300W volt az előtét. Aztán ahogy tönkrementek a 300-asok, úgy
> csökkentettem először 700W-ig, most 500 van, de ez már vérszegény.

mennyit bírhatna ki?

ezt az összesen 160Wattos kvarcával először 100Wattosat
kötöttem sorba, az ívet húzott ugyan, de lassan gerjedt

rádobtam 550Wattot sorbakötve, 1/2 percen belül már volt ózon :-)

Józsi a 400Wattosához 900W-os előtéttel bő 2szeres terhelést adott neki

én most saccra 6szorosat, de a túlgerjedést nem vártam meg.

ha túlgerjedne, mi történne? felrobbanna?