[Epitesz-barkacs] mint a nezoteren

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 8., V, 23:03:28 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.11.08. 22:28:54 +1h-kor írta:

> Szia!
>
> Ezt mondták, és úgy rémlik, mintha vmilyen tolópoti szerűség lett
> volna a pulton, tehát biztosan nem direktből vezérelték. Néhányszor
> 10kW-ot (gondolom, legalább ennyit kellett szabályozni) célszerűbb
> volt már nem mechanikusan kapcsolgatni.

pl. ezt találtam róla:
-----
http://www.rezinfo.hu/files/file/5_3_2.pdf

7.oldal

Telítôdô fojtós (transzduktoros).

SZÍNPADI VILÁGÍTÁS- ÉS VEZÉRLÉSTECHNIKAtranszduktor / alkalmazták. A
félvezetők felfedezésének és elterjedésének eredményeként megjelentek a
szabályzásra alkalmas félvezető eszközök / tranzisztor ...
soundlightcrew.uw.hu/.../09.szinpadi%20vilagitas%20es%20vezerlestechnika.pdf