[Epitesz-barkacs] zseles kerdes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 10., K, 09:08:51 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.11.10. 07:23:46-kor írta:

> az meg egesz jo akksi, es a terhelt adat is egesz elmegy.

akkor jó :-)

> azt kellene megnezni, hogy tolteskor mi tortenik. az a tippem, hogy a tolto
> radob 14.4-15 voltot, es errol az akksi nem vesz fel tul sok aramot, ezert
> mondja hogy szerinte halott.
> rajta kell hagyni egy kis toltot par orara, valoszinuleg magahoz fog terni.

oké, ez lesz kipróbálva

> nem lehet hogy ennel nagyobb akksi valo az ups-ba?

egy 600VA-es UPS-ben gyárilag van ennyi :-(

viszont 12V 55Ah akksit is töltöttem vele :-)

szóval az UPS a konnektorban élt, a 7,2Ah-est
este levettem, az autóakksit rátettem,
másnap reggel visszaraktam a 7,2Ah -t
(éjjel feltöltődött az autóakksi)

következő estén ugyanez, aztán egy héten át cserebere
naponta

tehát az én szemszögemből akármekkora akksit elbírna