[Epitesz-barkacs] voltmero re: kvarccso elotete

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Nov. 10., K, 16:05:13 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.11.10. 14:35:55 +1h-kor írta:

> Nem tudom, mi lett azokkal, akik vettek ilyet, és betojt a cucc. Jó lenne
> mindenféle laikusoktól megvenni vagy csak megkapni ilyeneket, pillanatok
> alatt megjavítani... Szerintem rengeteget dobtak szemétbe.

nem lenne csoda...

ha meg tudjátok mondani a típusjelzést, stb, aminek alapján a
laikus ráismerhet a betojt ketyerére, akkor rákérdeznék itt-ott

egyéb tapasztalat:
mondjuk az én extra "félprofi" ketyerém is felakadt az elején,
és szétcsavarozás nélkül nem lehetett resetelni sem :-(
( leírva nincs (legalábbis én nem találtam meg) )

a "windows repülőgép módszerrel" azután újraindítottam :-)

viszont az enyémben is hamar kimerül a 3,6Voltos akksi :-(