[Epitesz-barkacs] voltmero re: kvarccso elotete

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 10., K, 17:18:20 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha meg tudjátok mondani a típusjelzést, stb, aminek alapján a
> laikus ráismerhet a betojt ketyerére, akkor rákérdeznék itt-ott

EKM30 (vagy EKM 30)
http://www.zoldtech.hu/cikkek/20070823-aramfogyasztas-mero

Ezen a linken vannak képek, de nem az egészről, csak a kezelőfelületről.
Ez alatt van a konnektoros rész, tehát amit egy konnektorba, és ahova a
fogyasztót lehet bedugni. Az a rész kerek.

> viszont az enyémben is hamar kimerül a 3,6Voltos akksi :-(

De csak, ha nem dugod konnektorba. (Amiben fesz is van persze :-) )

Ez a pluszos évekig is jó, ha fesz alatt van. A tápegységének a kondija
az, ami elszállhat. Simán egy RC-ről van meghajtva direktben a hálózatról
a belső tápja.

Szóval, ha tudsz ilyet szerezni, akár az eredeti vételárát is érdemes
megadni érte, de ha le van pukkanva, szerintem olcsóbban is odaadják - ha
vagy olyan ..., hogy nem mondod meg, mi a baja. :)