[Epitesz-barkacs] hutoszekreny hoerzekelo

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Nov. 10., K, 19:53:43 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 10 Nov 2009  19:39 levelében:
> jól gondolom, hogy az egyik a "biztonsági elem", ha a másikat
> nagyon eltekernék?
Jól gondolod, de nem az eltekerés, hanem a másik meghibásodása
esetére kell.
Ha jól emlékszem, ezeknek kétcsillagos fagyasztójuk volt, az -12 fok.
Nekem is volt ilyen hűtőm, és a hőérzékelő mintha a fagyasztót
körülvevő elpárologtató felületére lett volna szerelve. Ha így van,
akkor -12 fok alatt kell kapcsoljon.
Szerintem zárd be az érzékelőt a fagyasztóba, és a kapcsolóját
figyeld egy Ohm-mérővel, jelzőlámpával. Ha kapcsol, akkor -12 és -18
közé van beállítva.
Szerintem a kapcsolónál fogsz találni valami kis állítócsavart,
amivel valamilyen tartományban állítható a kapcsolási pont.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu