[Epitesz-barkacs] hutoszekreny hoerzekelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 10., K, 20:29:30 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> bontom szét az orosz Csinart
>
> 2db hőérzékelő is van benne, ugyanazon a helyen vannak
> a végei is. Az elektromos kapcsolórész sorba van kötve
>
> jól gondolom, hogy az egyik a "biztonsági elem", ha a másikat
> nagyon eltekernék?

Nem. Az arra való, ha az, amit tekergetni lehet, feldobja a tappancsát,
legyen egy, ami vészleoldani is tud.

> ez a kívülről kívülről (a felhasználó által) nem macerálható
> kb milyen hőfokon kapcsol?

Ezt viszont nem tudom. Illetve nem is nagyon értem, hogy hűtőnél ez miért
fontos, hiszen max elkezd benne minden nagyon megfagyni, a felhasználó
biztosan időben észleli.

Bojlernél is van ilyen, hogy a víz ne tudjon felforrni, ha szintén megadja
magát a hőfokszabályozó, aminek hasonló az elve, csak míg az állandóan
kapcsolgat, a túlhőmérséklet védelmi csak akkor, amikor kell. (Így aztán
sosem derül ki, hogy jó-e, csak amikor kellene. Az meg kicsit gázos dolog.
Egy nyavajás firelében is van egy tesztgomb legalább.)