[Epitesz-barkacs] masik UPS kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Nov. 11., Sze, 04:33:44 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az akksit  levéve az UPS 5Wattot fogyaszt
> ( UPS nélkül egy villanykörte 100W, UPS-en keresztül 105W )
>
> keringető szivattyú + kazán elektronika legyen 100VA
> egy autóakku (12V55Ah) akár 4-5 óráig is kibírhatná
> (gondolom nem lehet csontra lemeríteni)
>
> az UPS-sel autoakkut is töltöttem rendszeresen,
> "kemény vésztartaléknak" mekkora akku lenne jobb?
> pl. 12V55Ah helyett 12V200Ah ?

Elvileg akármekkora, de gyanút fogtam:

Csak nem beröffentetted a berettát?! :-)

Hogy áll a projekt? A fúvókákat gondolom már kicserélted. Össze sikerült
állítani a rendszert valahol/valahogy? Mert, hogy éppen ideje, ha kinézek!

Ennek a szünetmentessé tételéért nem görcsölnék annyit. Ha fűt rendesen,
maga a ház simán átvészeli az áramszünet idejét. Ennél hosszabb
áramszünetet nem nagyon célszerű aksira alapozni, annyiból már egy kis
benzinmotoros agregátort is be lehet szerezni, ami tetszőleges ideig
működik vész esetén. Valamint akkor mást is használhatsz, nem csak egy
keringető szivattyút. Pl itt-ott lámpákat, a hűtő se eresztene le,
nézhetsz tv-t, hogy megtudd, meddig tart a háború. :-)